loading...
فروشگاه اینترنتی اهورا
میلاد اهورا بازدید : 614 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

* رفتم حشره کش بخرم طرف گفت : ميخواين زود بميره ؟؟؟ گفتم : پَ نَ پَ ميخوام زجرکش بشه مزه ي انتقام رو بچشم !!! مغازه داره هم زرنگ تر از من بود و گفت : دِ نَ دِ لذتي که در گذشت است در انتقام نيست !!!

 

* به راننده تاکسي ميگم همين بغلا لطفا ….ميگه پياده ميشيد ..گفتم دِ نـَـه دِ شما گازشو بگير من اجکت ميکنم

 

* تو اتوبان داشتم لايي ميکشيدم،يه زانتيا اومد گفت داري لايي بازي ميکني؟؟؟ گفتم: پــ نــ پـــ دارم واست عربي ميرقصم!!! گفت: دِ نـَــ دِ کنترل نا محسوس بزن بغل. (ستاد مبارزه با پ نه پ واحد اتوبان)

 

* ژاپني ها ميگن : ما ميتونيم ، مگر اينکه بلايي نازل بشه ! “دِ نـَـه دِ”……….. درستش اينکه بگي : ما نمي تونيم ! مگر اينکه فرجي بشه !!!

 

* از تشيع جنازه پدر بزرگم برميگشتيم عمم داشت خودشو از شدت ناراحتي ميکشت يکي از اقوام گفت عزيزم چقدر مدل موهات قشنگه يهو عمه صاف نشست گفت دِ نـَـه دِ تازه الان بهم ريختس!

 

* رفتم داروخونه به يارو ميگم شامپو ويتامينه ميخوام! طرف با يه قيافه حق به جانب که مثلا خيلي حاليش ميشه و من چيزي حاليم نيست ، به يه حالتي غمزه مانند ميگه شامپو واسه موهات ديگه؟ دِ نـَـه دِ شامپو ويتامينه واسه فرش ميخوام که گل هاش سريع رشد کنن.

 

* بي تو مهتاب شبي باز از آن کوچه گذشتم/ همه تن چشم شدم….. . . “دِ نـَـه دِ ” . اصلش اينه: بي تو مهتاب شبي باز از آن کوچه گذشتم/ فکرنکن ياد تو بودم، کارنداشتم ول مي گشتم!

 

* پيش دانشگاهي که بوديم يه بار با يکي از دوستام گير کرديم تو مدرسه بعد از کلي ماجرا تصميم گرفتيم از پنجره طبقه 2 بريم پايين دوستم گفت مسعود کمر بندتو باز کن گيرش بديم به پنجره نصف راهو با اين بريم پايين گفتم دِ نـَـه دِ تو بري پايين من که خواستم بيام شلوارم در بياد تو بخندييي!!

 

* دوستم اس ام اس داده ميگه برام نحوه نصب ويندوز و پيکربندشو ميفرستي (با اس ام اس)!!! دِ نـَـه دِ حتما فردا هوس آموزش پي اچ پي در 10 روز ميکني!

 

* زنگ زدم 110 ميگم: الو...پليس 110؟ ميگه: پَـــ نـــ پَـــ راهنماي 118..بفرماييد!! منم حرصم گرفت گفتم: ميخواستم زنگ بزنم اُسکُلتون کنم... گفت:دِ نـَـه دِ ...شمارت افتاده...وقتي اومديم دم در خونتون ميبيني کي اُسکل شده!!!

 

 

* مينيمال دِ نـَـه دِ يه تيکه کلام طنز اصفهاني واسه جواب دادن به جمله هاي غير عادي … فرق پ نه پ با د نه د : وقتي از پـ نه پــ استفاده مي کني يعني مطلب خيلي واضح بوده همينطور الکي يه سوال بيجا کرده مثل اين ( زنگ زدم اورژانس 115ميگه آمبولانس ميخواي قربان ؟ميگم پــ نه پــ يه پليس ??? ميخوام بقيشم آدامس بده !)) ولي وقتي از د نــ د استفاده مي کنيم ،يعني طرف اشتباه فکر کرده حالا تو مي خواي درستشو بهش بگي

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
لطفا برای هرچه بهتر شدن سایت نظرات و پیشنهادات خود را بفرمایید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بهترین هتل های تهران
  • دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم
  • دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم
  • دانلود آهنگ جدید
  • دهکده فایل
  • topoloha فروشگاه
  • فروشگاه فایل 20
  • دی ال پروژه
  • دارالترجمه رسمی
  • سی سی اموزش
  • پارسی دانلود|دانلود فیلم،نرم افزار،بازی
  • عینک دودی
  • فروشگاه ساعت
  • خرید نرم افزار اورجینال
  • خرید نرم افزار اتوکد 2016
  • زندگی نامه بزرگان
  • تبادل لینک
  • عشق و هوس
  • اخبار
  • تبادل لینک رایگان
  • پروژه های الکترونیکی
  • دانلود کتاب وپروژه های دانشگاهی
  • در هم و برهم
  • آرایش چشم
  • دانلود آهنگ
  • تبادل لینک 3 طرفه
  • خرید ساعت مچی
  • بازی تام و جری
  • تبادل لینک تک تیوب
  • تبادل لینک رایگان
  • فروش دستگاه تصفیه آب
  • علمینو
  • تبادل لینک
  • خرید پستی
  • ساعت مچی زنانه
  • خرید عینک آفتابی
  • فانتوم جادویی
  • دستگاه دلمه پیچ اصل
  • پاور بانک
  • ساخت وبلاگ رایگان
  • عینک آفتابی ریبن
  • گن لاغری
  • تبادل لینک
  • همسریابی
  • دلمه پیچ
  • سفارش هسته گیر آلبالو
  • تبادل لینک رایگان
  • همسریابی
  • ساخت فروشگاه حرفه ای
  • هسته گیر آلبالو
  • تراش سبزیجات
  • بند انداز دستی
  • لیوان لنزی
  • دانلود آهنگ
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • وبلاگ تفريحي و سرگرمي جذابستان
  • دلمه پیچ
  • سایت همسرگزینی
  • وب رسمی بهاره افشاری
  • خرید عینک آفتابی
  • بازدید پلاس
  • عینک آفتابی زنانه
  • اخبار
  • چراغ ال ای دی کارتی
  • دانشنامه حقوق
  • سایت ازدواج
  • خرید ویندوز 8.1
  • فروش بک لینک
  • تبادل لینک
  • ظرفشوی واشن برایت
  • مرکز پخش و خرید بازدید
  • لینك باكس هوشمند سلطان
  • چراغ ال ای دی کارتی
  • بازی آنلاین
  • دانلود آهنگ جدید
  • طراحی سایت
  • تبادل لینک
  • همسریابی
  • تبادل لینک
  • دانلود آهنگ جدید
  • پورتال سرگرمی
  • درج اگهی رایگان ، تبلیغات و نیازمندیها
  • ساپک
  • جدیدترین اخبار روز
  • ظرفشوی واشن برایت
  • همسریابی
  • چراغ ال ای دی کارتی
  • ساخت تبادل لینک
  • ساپک
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستبند فانی بافت
  • جدیدترین اخبار روز
  • خرید عینک آفتابی
  • ظرفشوی واشن برایت
  • سایت تفریحی و سرگرمی
  • سایت ازدواج اینترنتی
  • آهنگ جدید
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 888
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 247
  • باردید دیروز : 397
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 247
  • بازدید ماه : 3,123
  • بازدید سال : 28,267
  • بازدید کلی : 1,783,829
  • کدهای اختصاصی

    محبوب کن - فیس نما