loading...
فروشگاه اینترنتی اهورا
میلاد اهورا بازدید : 973 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

روشهای افزایش بازدید سایت و وبلاگ


روشهای افزایش بازدید سایت و وبلاگ


1.محتواي خلاقانه : از ابتداي شروع اپديت جديد گوگل به نام گوگل پاندا ( Google Panda ) يک موضوع ميان تمامي افراد صاحب نظر مشترک بوده است و آن هم محتواي وبسايت و وبلاگ ميباشد.

سعي کنيد هميشه خالق محتوا باشيد دوران شيرين کپي پيست فراموش شده است در حال حاضر برنده کسي است که هميشه در فکر ايجاد يک محتواي خلاقانه است نه کسي که در فکر پيدا کردن سايت هاي جديد براي کپي کردن مطالب.

زماني که کاربر وارد سايت شما ميشود خيلي سريع به آخرين پست هاي شما نگاه ميکند.3خط اول تمامي نوشته هاي شما مهم ترين نقش را در جذب بازديد کننده به عهده دارند.

3خط اول به عنوان معرف مطلب شما هستند اين خطوط ميتوانند به همان اندازه که براي شما مفيد هستند مضر نيز باشند.سعي کنيد مطلب خود را توضيحاتي کوتاه اما جالب شروع کنيد از کنار اين موضوع سرسري نگذريد و فراموش نکنيد که افزايش بازديد بدون نگه داشتند بازديد کننده هاي قديمي امکان پذير نيست.

نکات مهم :

    محتواي پست هاي شما بايد بدون غلط املايي باشد
    محتواي پست ها بايد رسا و کامل باشد و هر موضوعي که آغاز ميشود تا جايي پيش برود که پاسخ هاي احتمالي کاربران را در بر بگيرد
    زمان ارسال مطالب خيلي مهم است. مديريت سايت HubSpot با بررسي بيش از 20 هزار وبلاگ و وبسايت که در سيستم انها ثبت نام کرده اند اعلام کرده که بهترين زمان ارسال مطالب صبح بين ساعت 9 تا 11 ميباشد در اين بازه ي زماني شما ميتوانيد بيشترين آمار بازديد کننده را به سايت خود جذب کنيد. براي اطلاعات بيشتر به مقاله زير مراجعه کنيد:

بهترين روز و زمان براي به روز رساني وبلاگ ازنظر دن زارل                                

2.طراحي حرفه اي: طراحي حرفه اي و اصولي يکي از مهم ترين روش هاي جذب بازديد کننده ميباشد.کاملا واضح است که ورود کاربر به سايت کافي نيست و ما بايد محيطي را ايجاد کنيم که کاربر در سايت ما بماند و بعدا دوباره به سايت ما سر بزنيد.حالت ايده ال براي هر مدير ويسايت آن است که بازديد کننده سايت را به ليست علاقه مندي هاي خود اضافه کند.يکي از روش هاي رسيدن به اين هدف داشتن طراحي اصولي و حرفه اي است.

وقتي کاربري وارد سايتي ميبشود اولين نکته اي که نظر او را جلب ميکند سمت راست صفحه است ( البته اين موضوع در سايت هاي انگليسي زبان و يا سايت هايي که از چپ به راست مينويسند متفاوت است) سپس انها به Mouse خود نگاه ميکنند که به چه سرعتي در سايت شما ميتواند حرکت کند و آيا افکت هاي زياد در سايت شما باعث کندي در حرکت ميشود يا نه؟براي اثابت اين موضوع وارد اکانت خود در گوگل اناليتيکز بشويد و در بخش On Page Optimization چک کنيد که کدام بخش ها بيشترين کليک را داشته اند.

کاربران CSS3 را بسيار دوست دارند زيرا با رفرش کردن صفحه لازم نيست مقدار زيادي حجم صرف لود شدن تصاوير اضافي بکنند اما کاربران به هيچ وجه سايت هايي که کاملا از CSS 3 ساخته شده اند را دوست ندارند زيرا بسياري از افکت ها باعث اذيت شدن چشم کاربر ميشوند.در مقاله اشتباهات رايج سئوسازي وبسايت هاي ايراني توضيح داديم که سعي کنيد استفاده از CSS 3 را در حد معمول رعايت کنيد.

راه کارهای افزایش بازدید سایت و وبلاگ

3.مردمي بودن:يکي اصول روانشناسي ميگويد که اگر ميخواهيد مورد قبول جامعه واقع شويد بايد سعي کنيد از مردم باشيد و طبق علايق انها رفتار کنيد اين اصل در دنياي مجازي هم کاملا رعايت ميشود اگر ميخواهيد سايت شما افزايش بازديد پيدا کند سعي کنيد از آن چه که مردم دوست دارند سخن بگوييد.هميشه به ياد داشته باشيد که از ميان مردم باشيد و براي مردم باشيد.

4.نگران اين نباشيد که بازديد کننده چقدر داريد نگران اين باشيد که بازديد کننده هاي شما به چه ميزان در سايت شما ميمانند:تعداد بازديد کننده هاي شما در يک روز نشان دهنده ي اين نميباشد که شما موفق بوده ايد يا خير بلکه ميزان کابراني که به سايت شما برميگردند نشان موفق بودن يا نبودن شما هستند.مهم تر از تعداد کاربراني که به سايت شما بازميگردند زيرا براي هر سايتي آن گروه از بازديد کننده ها که به Returning Visitors شناخته ميشوند حائز اهميت هستند.

5.خبرنامه:يکي از اصول جذب بازديد کننده خبرنامه ميباشد.شما با ايجاد خبرنامه و دريافت اطلاعات افراد و ارسال آخرين خبرها به ايميل افراد انها را به بازديد کننده ي ثابت خود تبديل ميکنيد.در صورتي که شما اصول ايميل مارکتينگ را رعايت کنيد نرخ تبديل شما بالا رفته و در جذب بازديد کننده موفق خواهيد بود.به شما پيشنهاد ميکنيم که براي اطلاعات بيشتر به وبسايت مديرسايت مراجعه کنيد

6.از بلاگ استفاده کنيد:کاربران بلاگ را دوست دارند هميشه اسم بلاگ حس متفاوتي در کاربران ايجاد ميکند زيرا تعريف بلاگ با سايت متفاوت ميباشد و همه چيز در بلاگ کوتاه اما کامل است.اسلاگ وبلاگ هم از نظر موتورهاي جستجو و هم کاربران متفاوت است و مطالب اين بخش را بيشتر مورد مطالعه و بررسي قرار ميدهند.

7.تکليف خودتان را با هدف سايتتان مشخص کنيد:بسيار ديده ميشوند سايت هايي که اغاز به کار ميکنند بدون هدف اگر شما از اين دسته سايت ها داريد هيچ وقت دير نيست سعي کنيد هر چه زودتر هدف خود را مشخص کنيد.پس از انتخاب هدف شما بايد کلمات مهم خود را مشخص کنيد و براساس همين کلمات شروع به نوشتن مقالات کنيد و هميشه به ياد داشته باشيد که کاربران بر اساس کلمات مهم شما سايت شما را مي شناسند هر سايتي در ذهن هر کاربري به چند کلمه کوتاه خلاصه ميشود اگر شما بتوانيد اين کلمات را خودتان در ذهن کاربر جا بياندازيد به يک هدف بزرگ رسيده ايد.خيلي سخت هست که شما بتوانيد ذهن و نوع تفکر يک انسان را تغيير بدهيد اما اگر شما بتوانيد در برخوردهاي اول يک تصور خاص و متفاوت در ذهن کاربر ايجاد کنيد بازديد کننده ي ثابت خود را ايجاد کرده ايد.

8.به مطالب تصاوير گرافيک و جدول اضافه کنيد: استفاده از تصاوير و آمار بسيار مفيد ميباشد.اولين و مهم ترين فايده آن اين ميباشد که تصاوير و امار به مطالب شما اعتبار ميبخشد.شايد تعداد بسيار زيادي مانند مطلب شما موجود باشد اما اگر از تصاوير استفاده کنيد به بازديد کننده ها نشان ميدهيد که متفاوت هستيد.همچنين با استفاده از تصاوير شما ميتوانيد از انها نيز ورودي به دست بياوريد.Bing Images و Google Images مهم ترين منابع جستجوي رايج در ميان کاربران اينترنتي هستند به دست آوردن بازديد از اين دو منبع بسيار مهم ميباشد زيرا تنها سايت هايي بازديد کننده خواهند گرفت که به اصل بهينه سازي تصاوير دقت کنند.اگر شما سايتي داريد که فقط ميخواهيد تصوير قرار دهيد استفاده از Flicker را فراموش نکنيد.

از ديدگاهي ديگر بازديد کننده ها زياد علاقه ندارند که مطالب طولاني و بدون تصوير را بخوانند و دوست دارند کل مطلب را به صورت تصوير ببينند تا بهتر متوجه شوند.

9.به امار دقت کنيد:آمار و متوجه شدن امار در سئو بسيار مهم ميباشند.درست و دقيق متوجه شدن امار ميتواند براي شما بسيار مفيد باشد زيرا هر بخش مثبتي در امار و نتايج به يک دليل منطقي ارجاع داده ميشود و شما ميتوانيد با بررسي و سعي در تقويت آن بخش مثبت باعث پيشرفت سايت خود بشويد.به تصوير زير دقت کنيد:

تصویر متعلق به سایت Everywhereist میباشد

Google Analytics



نکته ي اول در تصوير بالا ان ميباشد که حتما از آمارگير گوگل اناليتيکز استفاده کنيد.

نکته ي دوم و مهم در مورد بخش هايي است که با فلش جدا شده و به انها اشاره شده است.اگر دقت کنيد تعداد ورودي هاي جديد از ان سايت ها بالاي 80 درصد ميباشد اين به شما نشان ميدهد که اين سايت ها ميتوانند براي شما به عنوان يک Referrer خوب باشند پس سعي کنيد از اين سايت ها بيشتر ورودي بگيريد روش هاي گوناگوني هم وجود دارد که ساده ترين انها تبليغات متني و يا بنري ميباشد شما همچنين ميتوانيد با اين سايت هاي تبادل لينک هم بکنيد.

دقت داشته باشيد در صورتي که شما به امار دقت نکنيد موفق نخواهيد بود.

10.ارجاع بدهيد: وب براي اين ساخته نشده است که فقط متن و تصوير باشدوب ساخته شده است که لينک باشد.کاربران وقتي پست هاي شما را ميخوانند بيشتر از هر چيز منبع ميخواهند انها بيشتر مطالبي را مورد قبول ميدانند که به منابع معتبر ارجاع داده شوند.

مهم نيست که ارجاع شما به يک پست داخلي باشد و يا خارجي مهم اين است که بازديد کننده توسط شما به بخش هاي ديگر منتقل شود.شما بايد سعي کنيد بازديد کننده را به دنبال موضوع خود بکشانيد بهترين کار هم ارجاع دادن ها ميباشد که بازديد کننده بيشتر بخواهد.بيشتر خواستن بازديد کننده باعث ميشود به سايت شما دوباره سر بزند و يا به سايت هاي ديگر برود.

 

11. نویسنده مهمان باشید

آسان ترین و بهترین راه مطرح شدن در دنیای نت همکاری با دیگر وبسایت ها میباشد.وبسایت هایی که به صورتی به موضوع شما نزدیک هستند.در ایران مساله ی نویسنده ی مهمان بودن هنوز جا نیوفتاده است.متاسفانه بسیاری از وبمسترها معتقد اند که با نوشتن پست در وبلاگ ها دیگران به خود خیانت کرده اند.

نکته ی جالب اینجاست که اگر انها شروع کننده به نوشتن یک پست برای وبسایتی دیگر بیشتر اوقات به این نتیجه میرسند که این پست بسیار عالی است و در وبسایت خودشان بهتر نتیجه خواهد داد پس پست را در وبسایت خود منتشر میکنند و متاسفانه مشاهده میشود که پست ها اصلا مورد توجه کاربران قرار نمیگیرید.

نویسنده مهمان بودن از ۳ نظر مهم میباشد:

  • شما با نوشتن پست در وبسایت های دیگران خود را علاوه بر کاربران ثابت به دیگران نیز معرفی میکنید اگر ویسایتی که شما در ان پست مینویسید دارای شرایط خوبی باشد یک پست ساده از شما میتواند تعداد بسیار زیادی کاربر به سوی وبسایت شما روانه کند.
  • یکی از بهترین و جدید ترین روش های لینک بیلدینگ نویسنده بودن در وبسایت ها دیگران میباشد.شما با ارسال پست خود به وبسایت دیگران در عمل یک لینک از وبسایت خود هم از ان سایت دریافت میکنید.فکر کنم تبادل عادلانه ای باشد در قبال نوشتن پست خوب شما لینک خوب دریافت میکنید که میتواند برای شما بسیار مفید باشد.
  • اخرین و مهم ترین دلیل مهم بودن نویسنده مهمان بودن این است که شما نشان میدهید حرفه ای هستید.کاربران وب علاقه ی خاصی به مدیران حرفه ای دارند.مدیران حرفه ای همه چیز را برای خود نمیخواهد بلکه انها بر این باور هستند که هر چه در دنیای مجازی موجود هست باید بین همه تقسیم شود و رقبات سالم سرلوحه ی کار انها میباشد.انها میخواهند در کنار رقابتی که دارند با دیگران همکاری نیز داشته باشند برای هدفی بزرگتر از معروف شدن خود و وبسایتشان.

 

12. با نظر گذاشتن در دیگر سایت ها خود مشترک بحث ها کنید

قدیمی ترین روش جذب بازدید کننده از دیگر وبسایت ها نوشتن نظر میباشد.سعی کنید از طریق ابزار هایی مانند FollowerWonk ویا  Google Reader/Blog Search در مورد خواننده های فید دیگر وبسایت ها اطلاعاتی بدست اورید.سپس با به دست اوردن این امار در وبسایت های مفید و دارای عضو فید بالا نظر بگذارید.نظر دادن در دیگر وبسایت ها دارای اصولی میباشد که به ان Comment Marketing میگویند.شاید جالب باشد بدانید که نیمی از کامنت هایی که در وبلاگ ها ثبت میشوند اسپم هستند و دارای هیچ ارزشی نمیباشند.

13. عضویت در سایت های پرسخ و پاسخ ( Q&A )

این سایت ها متاسفانه در ایران بسیار کم میباشند اما نایاب نیستند.نمونه ی معروف انها داناترین میباشد.شما با عضویت در این وبسایت ها میتوانید دانش خود را با کاربران به اشتراک بگذارید.همچنین توسط کاربران شناخته خواهید شد.اگر پاسخ های شما قانع کننده باشد شما به عنوان یک فرد اگاه شناخته خواهید شد و سایت شما به عنوان مکانی شناخته خواهد شد که کاربران میتوانند مشکلات خود را بیان کنند و یا به مطالبی بربخورند که منشا انها دانش شما میباشد.یک نمونه ی خارجی خوب سایت Yahoo! Answers میباشد.

14.عضویت در تالارهای گفتوگو

تالارهای گفتوگو پرچمداران وبسایت های WEB2 میباشند.وبسایت هایی که کاربر محور هستند.این سایت ها امکان پرسش و پاسخ,به اشتراک گذاشتن اطلاعات و معرفی را به کاربران خود میدهند.تمامی امکانات نامبرده میتوانند برای شما فرصتی فراهم اورند که خود و وبسایتتان را به دنیای مجازی معرفی کنید.

در تمامی مواردی که تا اینجا ذکر کردیم به شما روش هایی را معرفی کردیم که خود را معرفی کنید قدم اول در به دست اوردن بازدید Brand سازی هست شما باید انتخاب کنید که سایت شما شناخته شود و یا با نام خودتان برند سازی کنید ما در سئوموز انتخاب کردیم که به جای برند سازی به نام فرد با نام سایت برند سازی کنیم.

15. ثبت سایت در دایرکتوری ها

ثبت سایت در دایرکتوری ها برای شما بازدید بسباری نخواهند اورد.اما دایرکتوری ها محل مناسبی هستند برای به دست اوردن لینک مناسب و یکی از اصول لینک بیلندیگ هم ثبت سایت در دایکتوری ها میباشد.

 

راه کارهای افزایش بازدید سایت و وبلاگ

 

 

16.تبلیغات

این بخش دارای هزینه است.اما شما لازم نیست کار خاصی انجام دهید تنها کاری که شما باید انجام دهید طراحی بنر میباشد و واریز هزینه به حساب سایت ها در قبال قرار دادن بنر شما.

انواع دیگری از تبلیغات هم وجود داره به صورت تبلیغات متنی که بیشتر برای بدست اوردن بک لینک قرار داده میشود.

و نوع اخر تبلیغات هم تبلیغات کلیکی میباشد که معروف ترین انها Google Adwords هست که به دلایلی در حال حاضر دارای هزینه بسیار زیادی میباشد اما همچنان مورد استفاده است برای اطلاعات بیشتر میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید :

گوگل ادوردز – تبلیغات در گوگل

17.News Coverage

در این مورد زیاد در نت فارسی بحث نشده است.خیلی خلاصه بخواهیم توضیح بدهیم شما باید روش هایی را پیدا کنید که سایت های خبری متفاوت برای شما خبر درج کنند.سایت های بسیار هستند که خبرهای وب فارسی را منتشر میکنند که معروف ترین انها Webna میباشد.شما با ارسال خبر خود میتوانید Network Coverage برای سایت ایجاد کنید.در این مورد مفصلا در اینده در سئوموز بحث خواهیم کرد.

18.درخواست بررسی بدهید

جدیدا سایت های بزرگ بخشی راه اندازه کرده اند به نام بررسی و یا معرفی سایت.در این بخش شما با پرداخت هزینه ای میتوانید از انها بخواهید سایت شما را مورد بررسی قرار دهند و ان را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

19.تبادل لینک و لوگو کنید

تبادل لینک هیچ وقت مورد توجه و علاقه ما در سئوموز نبوده زیرا اینکار فقط در ظاهر نتایج مثبت دارد و در عمل تنها نتایج منفی برای شما خواهد داشت.اما هنوز هم تبادل لینک یک راه برای معروف شدن و به دست اوردن بازدید از سایت ها می باشد.اما تبادل لوگو کاری که به تازگی در میان وبسایت های فارسی بسیار رواج پیدا کرده بسیار مفید می باشد.قاطعانه میتوان گفت که تبادل لوگو چندین برابر تبادل لینک برای شما بازدید خواهد اورد زیرا کاربران دوست دارند به جای خواندن متن به تصاویر نگاه کنند.این یک علاقه ی قدیمی و ذاتی در انسان است که توجه زیادی به تصاویر دارد.

 

 

20. شبکه های اجتماعی

بحث شبکه های اجتماعی به میزانی مهم و پیچیده میباشد که تصمیم گرفتیم ان را در پستی جداگانه مورد بررسی قرار دهیم.اگر از اول ما را همراهی کرده باشید متوجه میشوید که ما همیشه بر اهمیت شبکه های اجتماعی پافشاری کرده ایم و سئو را بدون شبکه های اجتماعی بدون تاثیر میدانستیم.

 

 

منبع:http://www.seomoz.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
لطفا برای هرچه بهتر شدن سایت نظرات و پیشنهادات خود را بفرمایید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بهترین هتل های تهران
  • دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم
  • دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم
  • دانلود آهنگ جدید
  • دهکده فایل
  • topoloha فروشگاه
  • فروشگاه فایل 20
  • دی ال پروژه
  • دارالترجمه رسمی
  • سی سی اموزش
  • پارسی دانلود|دانلود فیلم،نرم افزار،بازی
  • عینک دودی
  • فروشگاه ساعت
  • خرید نرم افزار اورجینال
  • خرید نرم افزار اتوکد 2016
  • زندگی نامه بزرگان
  • تبادل لینک
  • عشق و هوس
  • اخبار
  • تبادل لینک رایگان
  • پروژه های الکترونیکی
  • دانلود کتاب وپروژه های دانشگاهی
  • در هم و برهم
  • آرایش چشم
  • دانلود آهنگ
  • تبادل لینک 3 طرفه
  • خرید ساعت مچی
  • بازی تام و جری
  • تبادل لینک تک تیوب
  • تبادل لینک رایگان
  • فروش دستگاه تصفیه آب
  • علمینو
  • تبادل لینک
  • خرید پستی
  • ساعت مچی زنانه
  • خرید عینک آفتابی
  • فانتوم جادویی
  • دستگاه دلمه پیچ اصل
  • پاور بانک
  • ساخت وبلاگ رایگان
  • عینک آفتابی ریبن
  • گن لاغری
  • تبادل لینک
  • همسریابی
  • دلمه پیچ
  • سفارش هسته گیر آلبالو
  • تبادل لینک رایگان
  • همسریابی
  • ساخت فروشگاه حرفه ای
  • هسته گیر آلبالو
  • تراش سبزیجات
  • بند انداز دستی
  • لیوان لنزی
  • دانلود آهنگ
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • وبلاگ تفريحي و سرگرمي جذابستان
  • دلمه پیچ
  • سایت همسرگزینی
  • وب رسمی بهاره افشاری
  • خرید عینک آفتابی
  • بازدید پلاس
  • عینک آفتابی زنانه
  • اخبار
  • چراغ ال ای دی کارتی
  • دانشنامه حقوق
  • سایت ازدواج
  • خرید ویندوز 8.1
  • فروش بک لینک
  • تبادل لینک
  • ظرفشوی واشن برایت
  • مرکز پخش و خرید بازدید
  • لینك باكس هوشمند سلطان
  • چراغ ال ای دی کارتی
  • بازی آنلاین
  • دانلود آهنگ جدید
  • طراحی سایت
  • تبادل لینک
  • همسریابی
  • تبادل لینک
  • دانلود آهنگ جدید
  • پورتال سرگرمی
  • درج اگهی رایگان ، تبلیغات و نیازمندیها
  • ساپک
  • جدیدترین اخبار روز
  • ظرفشوی واشن برایت
  • همسریابی
  • چراغ ال ای دی کارتی
  • ساخت تبادل لینک
  • ساپک
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستبند فانی بافت
  • جدیدترین اخبار روز
  • خرید عینک آفتابی
  • ظرفشوی واشن برایت
  • سایت تفریحی و سرگرمی
  • سایت ازدواج اینترنتی
  • آهنگ جدید
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 888
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 231
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 964
  • بازدید ماه : 2,710
  • بازدید سال : 27,854
  • بازدید کلی : 1,783,416
  • کدهای اختصاصی

    محبوب کن - فیس نما