loading...
فروشگاه اینترنتی اهورا
میلاد اهورا بازدید : 828 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود جدیدترین اعجاز عددی قرآن ( فوق العاده )

قیمت: 8500 تومان

فکر نمی کنم کسی تا بحال از این زاویه به قرآن نگاه کرده باشه. در مورد این محصول می تونم به جرات بهتون بگم که هیچ جای اینترنت نمی تونید همه این اطلاعات رو بدست بیاورید. این محصول یک فایل excel می باشد که درون یک فایل فشرده قرار دارد که حاصل تحقیقات خودم در مورد اعداد شماره سوره ها و تعداد آیات قرآن می باشد. با دریافت این فایل کم حجم می توانید به عظمت پروردگار یکتا در مورد اعجاز عددی قرآن تا حدودی پی ببرید و شاید نظرتون در مورد قرآن عوض بشه. این فایل excel شامل شش sheet می باشد. sheet1 که مهمترین sheet این فایل می باشد به تشریح چند معجزه عددی قرآن می پردازد که همه این معجزات مربوط به اعداد شماره سوره ها و تعداد آیات قرآن می باشند و از اعدادی که من با محاسباتی که از طریق معانی آیات قرآن بدست آوردم این تحقیقات را کامل کردم و هر عددی که بدست آوردم رابطه ای بین این عدد و جدول 114 سوره قرآن وجود داشت که حاصل تلاش خودم می باشد. خداوند یکتا را شکر می کنم که به من لطف کرد تا با تجزیه و تحلیل اعداد و با استفاده از معانی آیات قرآن به چنین روابط ریاضی فوق العاده ای دست پیدا کنم . در این تحقیقات به معانی آیات 9 سوره حجر ، آیه 3 سوره فجر ، 51 سوره قصص ، آیه یک سوره صافات و چند آیه دیگر از زاویه ای دیگر دست پیدا می کنید ( از زاویه عددی ) .
من بارها و بارها این مطالب را برای اعضای خانواده خودم بیان کردم و واقعا نظر خیلی ها رو به عظمت پروردگار جلب کرد . sheet3 و sheet4 شامل نموداری می باشد که از طریق اعداد شماره سوره ها و تعداد آیات و تعداد کلمات قرآن بدست آمده که تاحدودی شبیه به کلمه الله می باشند . مطمئن باشید از دانلود این فایل پشیمان نخواهید شد. ارزش یک هزینه کوچک رو داره. من در مورد اعداد قرآن هر روز تحقیق می کنم و اگه چیز دیگری کشف کردم به صورت محصولات دانلودی برای شما عزیزان قرار می دم. اگه سوالی در این مورد داشتید خوشحال می شم و حتما جواب می دم . شماره موبایل و ایمیلم داخل فایل فشرده موجود می باشد.

خرید        سوال از فروشنده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
لطفا برای هرچه بهتر شدن سایت نظرات و پیشنهادات خود را بفرمایید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بهترین هتل های تهران
  • دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم
  • دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم
  • دانلود آهنگ جدید
  • دهکده فایل
  • topoloha فروشگاه
  • فروشگاه فایل 20
  • دی ال پروژه
  • دارالترجمه رسمی
  • سی سی اموزش
  • پارسی دانلود|دانلود فیلم،نرم افزار،بازی
  • عینک دودی
  • فروشگاه ساعت
  • خرید نرم افزار اورجینال
  • خرید نرم افزار اتوکد 2016
  • زندگی نامه بزرگان
  • تبادل لینک
  • عشق و هوس
  • اخبار
  • تبادل لینک رایگان
  • پروژه های الکترونیکی
  • دانلود کتاب وپروژه های دانشگاهی
  • در هم و برهم
  • آرایش چشم
  • دانلود آهنگ
  • تبادل لینک 3 طرفه
  • خرید ساعت مچی
  • بازی تام و جری
  • تبادل لینک تک تیوب
  • تبادل لینک رایگان
  • فروش دستگاه تصفیه آب
  • علمینو
  • تبادل لینک
  • خرید پستی
  • ساعت مچی زنانه
  • خرید عینک آفتابی
  • فانتوم جادویی
  • دستگاه دلمه پیچ اصل
  • پاور بانک
  • ساخت وبلاگ رایگان
  • عینک آفتابی ریبن
  • گن لاغری
  • تبادل لینک
  • همسریابی
  • دلمه پیچ
  • سفارش هسته گیر آلبالو
  • تبادل لینک رایگان
  • همسریابی
  • ساخت فروشگاه حرفه ای
  • هسته گیر آلبالو
  • تراش سبزیجات
  • بند انداز دستی
  • لیوان لنزی
  • دانلود آهنگ
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • وبلاگ تفريحي و سرگرمي جذابستان
  • دلمه پیچ
  • سایت همسرگزینی
  • وب رسمی بهاره افشاری
  • خرید عینک آفتابی
  • بازدید پلاس
  • عینک آفتابی زنانه
  • اخبار
  • چراغ ال ای دی کارتی
  • دانشنامه حقوق
  • سایت ازدواج
  • خرید ویندوز 8.1
  • فروش بک لینک
  • تبادل لینک
  • ظرفشوی واشن برایت
  • مرکز پخش و خرید بازدید
  • لینك باكس هوشمند سلطان
  • چراغ ال ای دی کارتی
  • بازی آنلاین
  • دانلود آهنگ جدید
  • طراحی سایت
  • تبادل لینک
  • همسریابی
  • تبادل لینک
  • دانلود آهنگ جدید
  • پورتال سرگرمی
  • درج اگهی رایگان ، تبلیغات و نیازمندیها
  • ساپک
  • جدیدترین اخبار روز
  • ظرفشوی واشن برایت
  • همسریابی
  • چراغ ال ای دی کارتی
  • ساخت تبادل لینک
  • ساپک
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستبند فانی بافت
  • جدیدترین اخبار روز
  • خرید عینک آفتابی
  • ظرفشوی واشن برایت
  • سایت تفریحی و سرگرمی
  • سایت ازدواج اینترنتی
  • آهنگ جدید
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 888
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 241
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 974
  • بازدید ماه : 2,720
  • بازدید سال : 27,864
  • بازدید کلی : 1,783,426
  • کدهای اختصاصی

    محبوب کن - فیس نما